Newsletter:

Wyszukaj pozycję:

Szczegóły Wyszukwianie zaawansowane - ćwiczenia logopedyczne bielsko

Witamy w naszej księgarni

Księgarnia Edukacyjna "SZÓSTKA"

Bieżące informacje

Zapraszamy do nowej lokalizacji ul. Komorowicka 38, Bielsko-Biała

 

 

Księgarnia Szóstka powstała w 1996 roku. Mieści się w Bielsku Białej przy ul, Komorowickiej 38.

Stworzona dla Nauczycieli szkół i przedszkoli , Logopedów , Terapeutów, Rodziców i Dzieci

                                oferuje
                                  Literaturę wspomagającą prawidłowy rozwój dziecka ,
             ćwiczenia ortograficzne, grafomotoryczne , nasadki korygujące na ołówki i kredki.

               POMOCE  LOGOPEDYCZNE
dmuchajki, domina, ćwiczenia, programy komputerowe

                  ZABAWKI  EDUKACYJNE
                          GRY PLANSZOWE
U nas znajdziesz pozycje dotykające problematykę Osób z Niepełnosprawnością, Autyzmem, Zespołem Aspergera i Afazją.

W ofercie znajdują się pomoce przygotowujące do konkursów przedmiotowych i egzaminów na wszystkich poziomach nauczania.

Księgarnia jest obecna na spotkaniach , konferencjach metodycznych.

Organizuje bezpłatne warsztaty z zabawką edukacją  kontakt tel.515312039

Zapraszamy Rodziców i Dzieci do księgarni, aby usiąść z dzieckiem i pograć w grę .

Książki można zamawiać na stronie internetowej z odbiorem osobistym w księgarni, po uprzednim zaproszeniu telefonicznym.

czytaj więcej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Kategorie

Produkt dnia

Niekonwencjonalne podstawy metodyczne realizacji procesu edukacji fizycznej

Autor: Seweryn Sulisz

Wydawnictwo: Korepetytor

31.0 zł 10.0 zł
szt

Ostatni egzemplarz !

Książka napisana przez wykładowce AWF w Warszawie, wybitnego teoretyka i praktyka wychowania fizycznego. Jest to kompendium wiedzy z zakresu metodyki. Pozycja ta uzyskała bardzo dobre recenzje od nauczycieli metodyków.

Spis treści:

Wprowadzenie
1. O kompetencjach nauczycieli
2. Co się kryje pod pojęciem „wychowanie fizyczne”?
3. Dlaczego właściwie pojęte wychowanie fizyczne jest nieobecne w pratyce pedagogicznej?
3.1. Szkoła całkowitym wykonawcą czy tylko ogniwem intencjonalnego procesu wychowania fizycznego?
3.2. Wychowanie fizyczne jako przykład edukacji funkcjonującej między anomią i autonomią
3.3. Szkoła a inspiracje oraz dylematy teorii i metodyki wychowania fizycznego
3.4. Wychowanie fizyczne w ocenie jakości pracy szkoły
3.5. Nauczyciel wobec inspiracji oraz dylematów teorii i metodyki wychowania fizycznego
3.6. Oczekiwania nauczyciela wobec szkoły jako miejsca pracy
4. Prace nad programem szkolnego wychowania fizycznego – uwagi i spostrzeżenia
4.1. Wykorzystanie założeń ruchu skautowego w tworzonym programie autorskim
4.2. Tworzenie programu w ramach refory edukacji
4.3. Ramowy projekt programu dla klas I-III powszechnej szkoły podstawowej
4.4. Ramowy program wychowania fizycznego dla klas IV-VI powszechnej szkoły podstawowej
5. Planowanie lekcji i omówienie przykładowej jej struktury
5.1. Struktura lekcji uwzględniająca kolejność pojawiania się ćwiczeń przypisanych zdolnościom (cechom) motorycznym
5.2. Miejsce i rola treningu w szkolnym wychowaniu fizycznym
5.3. Co może dawać uczniom klas I-III udział w zajęciach ruchowych?
6. Różne miary oceniania
6.1. Spojrzenie na dotychczasowe sposoby oceniania
6.2. ocena w założeniach reformy edukacji
6.3. Jak można oceniać najmłodszych uczniów ze stanu ich wychowania fizycznego?
6.4. Ocena a wspomaganie ucznia w jego rozwoju i zmianie zachowań
7. Dylematy sportu szkolego
7.1. Sport dzieci i młodzieży jako podsystem sportu wyczynowego
7.2. Sport szkolny terenem realizacji zadań rozwojowych
8. Krytyczne doświadczenia podstawą doskonalenia pracy pedagogicznej
Bibliografia

format B5 , stron 215 , wyd.2008

Produkt dostępny także w kategoriach:
(C) 2016 - Wszelkie prawa zastrzeżone
Wykonanie, optymalizacja i pozycjonowanie: Strony internetowe Bielsko 2016 (L)